Indien je niet tevreden bent met een ontvangen product mag je het binnen 14 dagen na ontvangst aan O’Donna retourneren. Wij waarderen het ontzettend als je rekening houdt met onze snel-wisselende collectie, door het zo snel mogelijk retour te sturen. Vergeet niet de pakbon erbij te voegen. Hierop dien je aan te geven welke items je retour stuurt. Retourneren is mogelijk via ons retouradres.

Let op – De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:

  • De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden;
  • Bijgevoegd de pakbon (ontvangen bij je bestelling) waarop is vermeld welke items je retour stuurt;
  • Het artikel dient compleet en in originele staat te zijn. Daarbij is het artikel voorzien van de originele labels;
  • Het artikel is niet beschadigd, gedragen en/of gewassen.

Indien je in de buurt van Delft woont, kun je jouw retour afgeven bij de webshop (Molslaan 4). Daarnaast kun je een retour-pick up boeken via de Budbee app. Houdt er wel rekening mee dat deze verzendkosten (€5.50) ingehouden wordt bij het terugstorten van je retour. Let op: deze optie is alleen mogelijk als je order bezorgd is met Budbee. Indien je liever een andere bezorgdienst gebruikt is dat ook mogelijk.

Retouradres

O’Donna
Molslaan 4
2611 RM Delft

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Indien je via Budbee een retour boekt, worden deze verzendkosten (€5.50) ingehouden bij het terugstorten van je retour.

Indien je voor een andere vervoerder kiest – raden we je aan om je retour terug te sturen met een track & tracé verzendbewijs. Bewaar deze goed, totdat jouw retour is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs dat je de retourzending hebt verzonden.

Ruilen

Wij bieden helaas niet de mogelijkheid om een artikel om te ruilen. Wil je een nieuw item ontvangen? Retourneer je ongewenste artikel en plaats een nieuwe bestelling op onze website.

Wanneer ontvang je het geld van een retourzending?

Na ontvangst van de producten zullen wij je per email een bevestiging sturen. In alle gevallen worden de retourzendingen op de dag van ontvangst nog verwerkt en terugbetaald. Binnen 2 werkdagen heb je het bedrag terug op je rekening. Dit geldt ook voor de retouren die worden teruggebracht in de winkel.

Heeft het ontvangen artikel een klacht?

Vervelend! Voordat jouw bestelde artikelen bij ons de deur uit gaan, controleren wij die op beschadigingen en onvolledigheid. Ze worden uiteraard alleen verzonden wanneer ze in perfecte staat zijn. Indien er tóch een foutje is gemaakt, bijvoorbeeld een verkeerd geleverd artikel of mankement, nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Is dit het geval? Neem dan contact met ons op via webshop@odonna.nl.