Veelgestelde vragen
Verzending
Kan ik mijn adres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst en wij deze hebben verwerkt krijg je een SMS van onze bezorgservice Budbee. Zij houden jou via de tracking link of de app op de hoogte. Zodra je jouw adres wil wijzigen kun via de link in SMS of via de Budbee-app contact opnemen met hen. Deze klantenservice staat altijd voor je klaar en helpt je verder.
Bestellen
Klopt het dat mijn cadeaubon online niet geaccepteerd wordt?
Heb je een ODONNA cadeaubon? Deze kan alleen in de winkel ingeleverd worden. Het is systeemtechnisch niet mogelijk om dit te koppelen. Stiekem vinden we dat ook gewoon gezelliger 😉
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen, hebben wij jouw bestelling in goede orde ontvangen en kun je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.
Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden en in je ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen of dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Wij adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
Het ligt er natuurlijk aan wat de status is van je bestelling. Maar als je pakketje nog niet weg is bij ons, kun je een tweede order plaatsen en voor “Afhalen” kiezen. Vermeld er alleen in de bestelnotitie bij dat het toegevoegd moet worden aan je andere order. Dan voegen wij het samen 🙂
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je bestelling retourneren kan op verschillende manieren:
- Een retour-pick up boeken via de Budbee app
- Afgeven bij een post servicepunt naar keuze (PostNL, DPD, DHL etc.)
- Afgeven bij onze winkel in Delft op de Molslaan 4
Het artikel die ik heb ontvangen heeft een klacht, wat nu?
Vervelend! Neem dan contact met ons op via webshop@odonna.nl met je ordernummer en foto van de klacht. Op deze manier kunnen wij het snel oplossen. Voordat jouw bestelde artikelen bij ons de deur uit gaan, controleren wij die op beschadigingen en onvolledigheid. Ze worden uiteraard alleen verzonden wanneer ze in perfecte staat zijn. Indien er tóch een foutje is gemaakt, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Oh nee! Stom van ons… Neem even contact met ons op via webshop@odonna.nl met je ordernummer en foto van het ontvangen artikel. Op deze manier kunnen wij het snel oplossen.
Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, storten wij het diezelfde dag naar jou terug. Hiervan krijg je een bevestiging op de e-mail. Vervolgens staat het binnen 3 werkdagen op de rekening.
Kan ik mijn bestelde artikelen in de winkel ruilen voor iets anders?
Het is mogelijk om de retouren af te geven aan de Molslaan 4, dit bedrag staat binnen 3 werkdagen weer op je rekening. Vervolgens kun je doorlopen naar de winkel en lekker shoppen 🙂 De bedragen worden dus niet met elkaar verrekend.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retourpagina.